شناسه خبر : 98001
جمعه 21 بهمن 1401 , 14:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور گسترده مردم و ایثارگران و هم‌رزمان

پیکر پاک جانباز نخاعی ،کربلایی حاج فریدون غلامی تشییع شد/تصاویر

جانباز غلامی در سال۱۳۶۶ به مقام جانبازی نائل شده بود و بعد از تحمل ۳۵ سال عوارض مجروحیت و جانبازی ، در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در بیمارستان تهران...

فاش نیوز - اسطوره ایمان و صبر، جانباز نخاعی کربلایی حاج فریدون غلامی در خاک مطهر بقعه محمدبن جعفر طیار(ع) دزفول، آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ما از اهواز، پیکر پاک و مطهر جانباز نخاعی شهید، فریدون غلامی با حضور دوستان و همرزمان جانبازش، مسؤولین استان و خیل بی شماری از اقشار مختلف مردم، در حرم مطهر محمدبن جعفر طیار علیه السلام دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

گفتنی‌ست جانباز غلامی در سال ۱۳۶۶ به مقام جانبازی نائل شده بود و بعد از تحمل ۳۵ سال عوارض مجروحیت و جانبازی، در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در بیمارستان تهران جان به جانان تسلیم کرد.

اینستاگرام
سلام .تاریخ جانبازی و تاریخ شهادت را اصلاح می نمایم :
شهید غلامی در دوم شهریور ١٣۶۶ بر اثر اصابت ترکش قطع نخاع و به درجه جانبازی نائل شد و در شب شهادت حضرت زینب سلام الله علیها بعد از ۳۵ سال مجاهدت و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت و تحمل عوارض سخت مجروحیت جان به جانان تسلیم کرد و به یاران شهیدش پیوست .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi